theglenny tumblr

sunnuntai 2. lokakuuta 2011

Kosmetiikan TopTen



1. Thank the person who tagged you and link to their blog.
2. Put the Top 10 Award logo on your blog.
3. List your top 10 cosmetics.
4. Choose 10 bloggers to tag, link to their blogs, and let them know.

Kiitoksia Paramarille haasteesta.


Hieman kurkistusta meikkilootaani.


Paras kosteusvoide, jota olen tähän mennessä käyttänyt. En edes oikein tiedä, mistä tätä saa. Tilasin kaverin kautta. Talvella on naamanpelastaja tämä. Ainoa miinus tulee tuoksusta, josta tulee mieleen vanhojen mummojen kosteusvoiteet.


MSCHIC:n luomivärit/poskipunat. Tämä poskipuna toimii luottopinkkinä luomivärinä. Sävy Cotton Candy. Hyvin voimakaspigmenttinen.


Bobbi Brownin musta geeli eyeliner. Bongasin tämän joskus Insanityn blogista ja päätin kokeilla. Enpä ole katunut. Huipputököttiä. :-)


Rimmelin puuteria olen käyttänyt pienen ikuisuuden. 001 Transparent sävyllä mennään.


Luomien pohjustusvoide. Tätä olen käyttänyt vasta vähän aikaa, mutta tuntuu hyvin pitävän luomivärin aisoissa.


Sensai Kanebo ripsiväri. Ei sotke ja pidentääkin ripsiä vielä ihan mukavasti.


China Glazen kynsilakat ovat yksinkertaisesti parhaimpia, joita olen kokeillut. Kestävä ja kaunis lopputulos. Suomessa tyyriitä (10e/plo), mutta ulkomailta tilatessa saa hyvinkin huokeasti.


Stargazerin limentuoksuinen kynsilakanpoistoaine. Ei tietysti yhtä tehokas kuin muut myrkyt, kun ei sisällä asetoonia, mutta tällä jaksaa läträtä miellyttävän tuoksun ansiosta.


Batisten kuivashampoo. Poistaa rasvaisuuden hiuksista tehokkaasti ja tuuheuttaa. Tätä olen saanut pari purkkia avokin siskolta. Toinen purkeista oli Tropical tuoksulla, joka oli ihana. Harmi, että olen sen jo kuluttanut loppuun, joten kuva tästä Blush-nimisestä purkista.


Tuoksuista en yleensä ole innostunut, mutta tämä Avril Lavignen Black Star on hyvin suuri poikkeus. Rakastan.

Taggaan kaikki, jotka lukee tänne asti. Haha joo, en rupee selaa ihmisten blogeja, onko ne tehny tän haasteen, kun tää tuli mulle varmaan kaks kuukautta sitten.

4 kommenttia:

  1. Tuo foreverin voide on kyl hyvää :) Eipä sitä vissiin saa kun yksityishenkilöiltä jotka on tehny jonkun sopimuksen ton firman kanssa tai jtn. Anoppi myy noita meinaan myös. :D

    VastaaPoista
  2. Joo ,vähän jotain sellasta oon ymmärtäny. Monissa voiteissa on se, jos jätät yhden päivän käyttämättä, iho kuivuu kahta kauheemmin. Toi ei onneks tee sitä. Kerrankin levollisin mielin voi odotella talvea.

    VastaaPoista
  3. Mäkään en oo koskaan ollu mikään hajuvesi-ihminen mut toi Black Star on kans mun suosikki. Jostain syystä se vaan vei mun sydämen.

    VastaaPoista
  4. Joo en oo koskaan aikasemmin käyttänyt muuta kuin jotain bodysprayjuttuja. Testailin Avrilin uutta tuoksua kaupassa ja täytyy sanoo, että se on myös todella ihana. :) Mietin josko sen ostaisi tämän loputtua. Tuota on enää alle puolet jäljellä.

    VastaaPoista